AKTUALITA

5:08

 Přisla jistá změna, společně jsme se rozhodli že se každá z nás přesune na jiný blog, na svůj vlastní.
Hlavním důvodem je že na to že to měl být společný blog, jsme se tomu nedokázali patřičně věnovat tak jak by jsme si obě přáli.

ANNA :  Za mě jsem se blogu věnovala moc málo, neměla jsem  na to tolik času, Sarah mezitím stihla napsat 5 článků, než já jsem napsala jeden. Proto to nevypadalo moc jako ,, společný blog " ale jako blog Sarah. Rozhodla jsem se ji navrhnout že ji udělám její vlastní blog, kde se nejspíš bude věnovat hlavně tématu módy, kosmetiky, kaváren a mnohé jiné, jsem si na sto procent jistá že si její nový blog oblíbíte. :) Tady na něj tedy máte adresu.




SARAH : Naopak za mě musím podělovat Aničce, že mi vůbec navrhla a poskytla příležitost založit si společný blog. Nečekala jsem, že mě to tak chytne. Každá máme jiný styl psaní a Aničky bude pro ten styl, co se děje v jejím životě a bude Vám to ráda vyprávět. Věřím že to bude příjemné počtení, nebudete si muset kupovat knihy se smyšlenými příběhy, když tady u Aničky na blogu to budete mít aktuálně. Ještě přikládám odkaz na její blog.





Děkujeme moc, a určitě nás sledujte každou z nás nadále, pokud Vás bavilo číst
everydaylife-sa.blogspot.cz
:)

Sarah & Anna

You Might Also Like

0 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentovali náš příspěvek!

Popular Posts